Rezervační systém


Kartička pacienta Vám bude vydána v nemocnici.
Pokud máte přihlašovací údaje, přihlaste se do systému.

Často kladené otázky

Jak si mohu rezervovat termín?

Na to, abyste si mohli rezervovat termín v našich ambulancích, je nutné si vytvořit účet na našem rezervačním portálu.

Co potřebuji k vytvoření účtu na rezervačním portálu?

Na to, abyste si mohli vytvořit účet na našem portálu je nutné mít funkční emailovou adresu, která se při procesu registrace používá k aktivaci účtu.

Kdo si může rezervovat termín?

Rezervační portál Boskovice zatím poskytuje

Při registraci portál vyžaduje moje rodné číslo. Je tento údaj povinný?

Rezervační portál Boskovice vyžaduje rodné číslo klienta pouze za účelem ověření registrace príjmateľa zdravotní péče v databázi PZS Boskovice. Rodné číslo portál žádným způsobem neukládá.

Ve svém účtu vím vytvářet příjemce zdravotní péče. Co to znamená?

Vytvořením účtu na rezervačním portálu Boskovice se automaticky vytváří PZS totožný s klientem portálu. Klient portálu může rezervovat na termín i svěřenou osobu a vytvořit si ve své klientské zóně profily těchto svěřených osob.

Mohu změnit své přihlašovací údaje?

Ano, po přihlášení do klientské zóny portálu můžete upravit vaše údaje v sekci Správa účtu. Po stisknutí tlačítka Upravit údaje můžete vaše informace změnit a uložit stiskem tlačítka Odeslat údaje. Při úpravě vašeho profilu je vyžadováno zadání hesla.

Jak mohu zrušit mou rezervaci termínu?

Rezervaci můžete zrušit několika způsoby. Elektronicky můžete rezervaci zrušit kliknutím na linku zaslanou v mailu o vytvoření rezervace po zadání kódu na zrušení rezervace. V klientské sekci můžete zrušit svůj termín na podstránce Moje termíny stisknutím tlačítka zrušit rezervaci. Elektronické zrušení rezervace není k dispozici od 24h od plánovaného termínu. V tomto případě je možné rezervaci stále zrušit telefonicky.

Rezervace termínu nejde zrušit a nemohu přijít na rezervovaný termín. Co teď?

Pokud rezervace nejde zrušit elektronicky přesáhly jste časový interval, ve kterém je to dovoleno (obvykle 24h). V tomto případě je třeba neprodleně kontaktovat ambulanci nebo recepci Boskovice a zrušit termín telefonicky. Pokud tak neučiníte, další rezervace na portálu vám mohou být zamezeno.

Zmeškal/a jsem svůj rezervovaný termín a portál mi neumožňuje vytvořit další rezervaci. Co mám dělat?

V případě, že jste bez udání důvodu nechali vypršet vaši rezervaci, portál vám může zamezit možnost vytvářet další rezervace. Chcete-li znovu používat rezervační portál, musíte kontaktovat recepci Boskovice a požádat je o odblokování účtu.

Kdo se může rezervovat?

Rezervovat prostřednictvím Portálu mohou jedině pacientky Boskovice, s.r.o. které již někdy byly vyšetřeny v našem zařízení. Pokud jste ještě nebyli vyšetřeny v našem zařízení, tak rezervaci termínu můžete uskutečnit telefonicky nebo osobně na našich recepcích.

Kolik rezervaci mohu prostřednictvím Portálu udělat?

Uživatel je oprávněn mít ve stejném čase objednané prostřednictvím Portálu maximálně 2 termíny vyšetření na Uživatele, přičemž každé z nich musí být objednány v jiné ambulanci.

Které termíny lze rezervovat prostřednictvím Portálu?

Nemocnice Boskovice, s.r.o. si vyhrazuje právo zveřejnit pouze část svých termínů na vyšetření přes Portál. Zbytek termínů si můžete zarezervovat telefonicky nebo osobně na našich recepcích.